sobota, 6 sierpnia 2011

Metamorfoza MissNicolcia.

Przed : Nie jest źle. Makijaż fajny, ale trochę nie równy. Bardzo oryginalny. Ładne policzki, ale kolor ust Mi się nie podoba. Kolczyki niezbyt pasują, ale chyba chciałaś, żeby było dużo kolorów. Fryzura ładna, ale brwi nie należą do najładniejszych. 7/10
Po : Róż i fiolet. Te kolory ładnie ze Sobą pasują i tutaj. Użyłam cienia w kolorze pudrowego różu i w końcikach dałam fiolet. Wzięłam jakiś cień z LUXE, zrobiłam coś i cofnęłam, bo wtedy ładnie się błyszczy. Usta zrobiłam różowe, jak i policzki. " Upięłam " włosy i dodałam piękne kwiaty.Przed : coś Ci nie wyszło. Torebka tu nie pasuje, a buty - lepsze by były sandały. Bluzka jakoś nie przypadła Mi do gustu. Reszta ładna. 6/10
Po : Coś Mnie opętało przy robieniu tej stylizacji, ale czy wyszło na dobre? Moc kolorów. Zielony żakiet, różowy zegarek i naszyjnik z kolorowa sówka ożywiają tą stylizacje. Bluzka zwyczajna, jak i spodnie. Buty czarne z brzoskwiniowo/różowym wykończeniem.

Czy podoba Wam się?
Wszelkie opinie napiszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz