czwartek, 4 sierpnia 2011

Metamorfoza Anka888.

Przed : Nie jest źle. Oczy, brwi i usta bardzo ładne, ale brwi nie przypadły Mi do gustu. Fryzura i piegi - boskie. Masz trochę cieni, więc mogłaś bardziej " zaszaleć " z makijażem. Sztuczne rzęsy i kolczyk w ustach wyglądają dobrze, ale te pieprzyki przy brwi nie podobają Mi się. 7,5/10
Po : Postawiłam na niebieski. Użyłam 3 cieni - szarego, niebieskiego i granatowego. Naszyjnik z pereł nadaje elegancji i ładnie się prezentuje.Dodałam pieprzyk przy lewym oku. Jeżeli chodzi o fryzurę, to zostawiłam taki sam kolorek, jaki był, ale wybrałam upięte włosy.

Przed : Tu jest nieco gorzej. Podobają Mi się legginsy, spódnica, naszyjnik i bandana, chociaż Moim zdaniem jest tu niepotrzebna. Zmieniłabym buty i bluzkę. 6/10
Po : Bardzo podoba Mi się ta stylizacja. Przeważa szarość, ale kolory dodaje marynarka i drobne, kolorowe elementy na chuście. Musze to powiedzieć - kocham tą bluzkę! ♥ Czy gdybyś była SuperStar, to sprzedałabyś ją?

Jak Wam się podoba metamorfoza?
Swoje opinie napiszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz