niedziela, 7 sierpnia 2011

Metamorfoza Ki.Ni.Aa.

Przed : No, no, no! Masz tyle kosmetyków, a zrobiłaś coś takiego? Nie rozumiem tego. Części twarzy ładne, a włosy i ich kolor śliczne. Kolor brwi nie pasuje do koloru włosów. Musze pochwalić za policzki - wyglądają bosko. 3/10
Przed : Musiałam dać te włosy. Wyglądasz w nich rewelacyjnie. ♥ Makijaż ładny i skromny. Brzoskwiniowy, czerwony, czarny i błyszczący cień świetnie pasują do nowego koloru włosów. Policzki musnęłam różowym pudrem, a usta zostawiłam naturalne.
Przed : Te buty są straszne, a przynajmniej w tej stylizacji. Czapka tu nie pasuje. Reszta ubrań jest ładna. 4/10
Po : Po przemyśleniu stwierdziłam, że ubiór pasuje do makijażu. Jak widać, postawiłam na brąz. W sam raz na wyjście do miasta.

Jak Wam się podoba?
Napiszcie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Szkoda że mnie trochę skrytykowałaś... Ale ostatnio mam problem z netem więc robię stylizacje i makijaż trochę w pośpiechu... Ale i tak dzięki za opinię ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń