poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Metamorfoza tini654.

Przed : Części warzy, włosy i ich kolor są świetne, ale makijaż już nie koniecznie. Jest trochę nierówno ( oczy i policzki ), ale najbardziej ciekawi Mnie jedno - czemu jedna sztuczna rzęsa? 7/10
Po : Miałaś niewiele cieni, ale coś wykombinowałam. Użyłam białego i czerwonego cienia. Usta jak i włosy zostawiłam naturalne, a policzki musnęłam brzoskwiniowym pudrem. Fryzurę dałam za 6000 sp, jak chciałaś i dodałam czarną opaskę.
Przed : Każda z tych rzeczy jest ładna, ale osobno. Jest bardzo pusto. 5/10
Po : Szukanie ciuchów było, jak szukanie igły w stogu siana. Ubrania w różnych pokojach, ale coś wymyśliłam. Zrobiłam brązowo-kremową stylizacje z szczyptą bieli. Niestety, ale nie mogłam znaleźć pasujących dodatków.

Jak Wam się podoba?
Opinie napiszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz