poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Metamorfoza MissKaty2603.

Przed : Bardzo ładnie. Makijaż jest śliczny. Jedyne, co bym zmieniła, to kolor brwi, żeby pasował do włosów. 9/10
Po : Fiolet świetnie do Ciebie pasuje. Użyłam fioletowego i brązowego cienia. Już Mi się przypomniał jeden z Moich ulubionych, letnich deserów. Dorzuciłam jeszcze fioletową opaskę i zostawiłam górne, sztuczne rzęsy.
Przed : Bosko! ♥ Jednak te " końskie ogony ", z których zrobiłaś grzywkę nie przypały Mi do gustu. 9,5/10
Po : Mam odczucie, że nie dorównuje Twojej stylizacji. Przeważa kolor niebieski i biały. Po dłuższym czasie uparłam się na tą kurtkę, gdyż wcześniejsza wersja była zbyt pusta.

Jak Wam się podoba?
Napiszcie w komentarzach Wasze opinie.

1 komentarz:

  1. Jest Ok, dziękuję za metamorfozę.
    Masz rację co do "końskich ogonów", zdjęłam je, bo do mnie również jakoś nie przemawiają ; ))
    Pozdrawiam MissKaty2603

    OdpowiedzUsuń