sobota, 6 sierpnia 2011

Metamorfoza Dosiaa.xd.

Przed : Nie! Części ciała wszystko ładne, ale nos i usta - nie! Nie podobają Mi się, ale to Moje zdanie. Makijaż - prosty, zwyczajny, nudny i ... nierówny. Fryzura jest trochę niżej, niż powinna. 4/10
Po : Nie miałam dużego pola do popisania, gdyż miałaś mało kosmetyków i jak robiłam cieniem, to pojawiała się brzydka kreska. Zrobiłam prosty makijaż. Tusz do rzęs, eyeliner i fioletowa kredka.
Przed : Tu już lepiej. Ciuchy podobają Mi się, ale nie współgrają ze sobą. Zmieniłabym bluzkę. Nie wiem po co jest ta różdżka? 7/10
Po : Żałuję, że nie kupiłam tych butów. Bluzka jest delikatna i spokojna, a spodnie dają charakteru. Buty są boskie same w Sobie i świetnie tu pasują. Dodatkiem są okulary.

Jak Wam się podoba?
Swoje opinie napiszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz