sobota, 6 sierpnia 2011

Metamorfoza SatinRihanna997.

Przed : Podoba Mi się. Jest skromnie, ale ładnie. Wszystko Mi się podoba. 10/10
Po : Nie wiem co powiedzieć. Zabrakło Mi słów, co jest dziwne. Użyłam cienia w kolorze pudrowego różu, a od środka do końca oka cień w kolorze czerwieni, który złagodziłam brązowym cieniem. Dorzuciłam sztuczne rzęsy, zmieniłam miejsce pieprzyka i dodałam różowe kolczyki z piórami. Włosy skróciłam.
Przed : Średnio Mi się podoba. Tatuaż na ręce nachodzi na bluzkę, co wygląda bardzo nieestetycznie. Zdjęłabym bransoletkę i dodałabym pasek. 6/10
Po : Elegancko. Użyłam beżowego płaszcza, do którego pasuje spódniczka w tym kolorze i elementy na butach. Bluzka jest zrobiona ze szarej spódniczki i do tego pasek, który oddziela górę od dołu.

Mam nadzieję, że podoba Wam się stylizacja.
Opinie napiszcie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Kurde , akurat wtedy zmieniłam lalke ! xd . Podoba mi sie bardzo :) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń