piątek, 5 sierpnia 2011

Moje zakupy.

W środę wybrałam się z mamą do Galerii i było bardzo fajnie. Jadłyśmy pyszne lody, a ja jadłam je wieczność, ale były pyszne. Nie owijając w bawełnę, chcę Wam pokazać Moje skarby.

Naszyjnik - Cache Cache ( 10 zł )
Bluzka ( dla Mnie tunika ) - Cache Cache ( 30 zł )

W sówce się zakochałam. ♥ Szukałam ją od dłuższego czasu i w końcu! Jej oczy są piękne, ale aparat Mojego telefonu tego nie ukazuje.
Bluzka też boska. ♥ Urzekł Mnie ten królik. Dla Mnie jest za duża, ale traktuję ją, jak tunikę.

Mam szczęście, że była wyprzedaż, bo trafiłam na prawdziwe perełki. Z tym naszyjnikiem i bluzką można stworzyć świetne stylizacje.
Np. bluzka + naszyjnik + czarne legginsy + srebrna bransoletka = świetna stylizacja
Ja mam inaczej, bo zamiast legginsów mam szare rybaczki.


We wtorek znowu jadę na zakupy. Jak coś znajdę, to Wam pokaże.

Zapraszam do komentowania.


1 komentarz: